grote, best wel volle camperplaats bij de zee. Niet echt sfeervol. Het was voor ons onduidelijk of het hondenverbod ook voor de camperplekken van toepassing was. Voor 21 euro wel schone voorzieningen. De betaalzuil accepteerde onze bankpasjes niet dus moesten we in het dorpje cash geld pinnen.

• maart 2023

Spontaan aangekomen voor 2 nachten in het weekend. Sanitaire voorzieningen geweldig, elektriciteit, aan- en afvoer aanwezig. prijs past. zal zeker terugkomen ??

Winter Wohnmobil Stellplatz Bensersiel