De camping is op fietsafstand van het centrum van Kopenhagen. Voor 2 nachten zonder stroom betaalde we €60 en de voorzieningen zijn matig. Toilet en douche werken zonder muntjes of geld maar worden intensief gebruikt en we zijn er weinig aanwezig.

Rick&Brit

Groot open terrein met wateraansluiting op de plaats. Ruime speeltuin voor de kinderen. Voor honden is er een ruime afgesloten speelplaats. Het sanitair is schoon. Prettige ontvangst!

Texelnugget

Zoals eerder gemeld goed geschikt voor overnachting op doorreis maar kost inmiddels € 23 p/nacht. Dan wel inclusief stroom maar als je dat niet nodig hebt is prijs wel wat hoog.

Wald-Camping Hesedorf