We hadden een normaal plekje. Maar zonder blikken of blozen drukte er een D zijn buscamper er tussen .Plaatsen niet goed afgebakend . Wel handig systeem met pasje . wel makkelijk met de tram naar t centrum . Geen douche toilet geen probleem wij hebben alles aan boord . Voor ons geen 2 de keer

RKiteCamper

Prima plek, ook voor grote stacaravans, al is de ingang wat smal vanwege het dak. Goede winkelmogelijkheden op loopafstand in de buurt. Er zijn geen sanitaire ruimtes, maar daar heb je geen last van, want alles zit in de stacaravan. Als we weer tegen Hannover aan gaan, komen we hier zeker terug.

Wohnmobilstellplatz Hannover-Nord