Wij betaalden 45 euro per nacht. 3 pers + hond. Prijs kwaliteit zeer slecht. Het sanitair was echt heel vies en niet bijgehouden. Geen aanrader, zelfs niet op doortocht.

• juni 2023

Sanitair is verouderd en niet echt hygiënisch. De douche kost € 1,00 per 7 minuten. gratis afwassen.

• mei 2023

Wij stonden hier aan het water wat een leuke plek is, de receptie is erg vriendelijk. wel betaal je €1 voor 6 minuten douchen en €3 per dag voor de WiFi. Het sanitair is verouderd maar voldoet. Wij betaalden hier voor 2 personen €32 per nacht zonder stroom.

• juni 2023

• mei 2023