Charmante en gezellig ingerichte camping. Bejaarde beheerster: "Zoek maar plekje". Ruime CP. Sanitair gedateerd. Geen WiFi. Contant betalen. SVRleden betalen€25+€2,50 electriteit per nacht. 2 eetgelegenheden op loopafstand

SJ&E

Mooie camping aan de over van de Vecht. vriendelijke ontvangst met koffie en koek door de eigenaresse. Prima voorzieningen en we hebben een heerlijk weekje in de mooie omgeving gefietst. Zeker een plek om nog eens terug te komen.

Camper4390

we hebben hier 3 nachten gestaan aan de Vecht, de camping staat in een prachtige omgeving en de omgeving is prima te fietsen, knooppunten systeem. de camping is opzich goed maar het sanitair is niet van deze tijd en voldoet niet meer voor de huidige maatstaf.

Weustehof Camping