Mooi gelegen aan meertje, erg vriendelijke ontvangst. Prima plek om nachtje te vertoeven. Schoon en net sanitair. Wifi alleen bij receptie/restaurant. Met 42 euro (plek aan het meertje) voor 1 nacht wel stevig geprijsd. Helaas geen loosplek voor grijs water.

• januari 2024

goed maar duur

ahm-reimert

prima camping voor een paar nachten, inrit is wel wat smal en direct aan de weg. Je kan met de fiets via wat boerenweggetjes makkelijk bij de tram komen die je zo naar het centrum van Hannover brengt waar genoeg te zien en te doen is, kasteeltuinen vonden wij erg leuk.

• januari 2024

goed maar duur