Müllinger Tivoli Restaurant Jahn

Sehnde, Regio Hannover, Nedersaksen, Duitsland

• april 2022

SP+ restaurant is gesloten

• september 2017

Restaurant geopend van woensdag t/m zondag vanaf 12 uur. Helaas, er kwam een vrouw naar buiten om te vertellen dat we niet mochten blijven staan, omdat ze gesloten waren op dinsdag!

• november 2016

Alleen wat verkeersgeluid in de ochtend. Verder is het een mooie plek om te overnachten. Helaas was het restaurant gesloten, er was een bericht in het raam, maar mijn Duits was niet goed genoeg om meer dan dat het gesloten was te begrijpen.

• april 2022

SP+ restaurant is gesloten