• november 2023

We kwamen om 20.30 uur aan en konden nog eten in het restaurant, dat overigens supergezellig is. 50 eur voor 2 heerlijke gebakken gordonbleu en drankjes. en de service was van topklasse. Op hun parkeerplaats is voldoende ruimte om de camper te parkeren. absoluut een aanrader.

campdavidsen

afgesloten op moment dan wij er langs kwamen.

martijn006

Simpele, eenvoudige plek op parkeerterrein. Eten is eenvoudig maar lekker. Het bier is nog beter! En zeker als je na het nuttigen je roes in de camper kan uitslapen.

• november 2023

campdavidsen

afgesloten op moment dan wij er langs kwamen.

Brauhaus Felsenkeller