Eternity

Prima plek midden in het leuke stadje. Stroom, water en afvoer vuilwater alle aanwezig (betaald) Wij kwamen later in de middag, camperplaatsen alle bezet. Maar nog volop plaats op de aangrenzende parkeerplaats.

H---A

prima en rustig verblijf. volledig gratis, wel wat verkeer en lawaai in de ochtend, logisch omdat het een gewone parkeerplaats is. wij stonden naast de camperplaats, op P9 zelf, aangezien de camperplekken vol waren. dit ging prima!

• Pferdemarktstraße

26789, Leer, Duitsland