Lingen, Landkreis Emsland, Nedersaksen, Duitsland

Linusbad

ruime plaatsen - ticket bij hoofdingang binnenbad - overdag levendig, 's nachts rustig - supermarkt 500m - centrum 2km

• Teichstraße 18

49808, Lingen, Duitsland

• augustus 2022

mooie camperplek voor 1 of 2 nachtjes. Bij de kassa van het zwembad kun je betalen. maar er schijnt 's middags ook een beheerder langs te komen bij wie je kunt betalen. supermarkt Edeka op 400 meter. centrum gemakelijk te bereiken met de fiets.

• april 2022

blijft een aanrader. alle voorzieningen en uitstekende prijs/kwaliteits verhouding. voorbeeld voor Nederland. prachtige zwemgelegenheid.

• februari 2022

Wij stonden hier op 21-02 voor 1 nacht. Prima plek alleen wat modderig na de vele regen van de laatste tijd. We hebben het centrum bekeken middels een Geo Labcache. De moeite waard om weer terug tekomen. Wij gebruikte 2 euro aan elektra en de 5 ero voor de plaats.

• augustus 2022

• april 2022