Top hier, we hebben ook gegeten s’avonds en was klasse en betaalbaar, s’morgens nog een ontbijten erbij en was perfect om van daaruit naar huis te rijden Een aanrader 👍

Natuurfotograaf

super fijne plek na een dagje reizen. rustige parkeerplaats t.o hotel 2 plaatsen zijn voorzien van stroom. eten in hotel is een aanrader, ontbijt ook.

pedromarjo

Fantastische plaats om te overnachten. De serveerster in het restaurant was super vriendelijk en wou niks weten van het geld (€2,50🤣) voor het overnachten. Heerlijke plaats om te staan

Hotel Kruse Zum Hollotal