Mooie, rustige camping, direct aan het strand. Zeer aardige gastheren. Het was leuk om naar de konijnen te kijken.

Vegancamperin

wij kwamen door problemen met de pont te laat aan en de eigenaar was onverbiddelijk gesloten, zoek ergens een plek advies bellen voor je er bent!!!!!

dickenelles

Helaas kwamen onze openingstijden na onze openingstijden van 08.00 uur tot 20.00 uur, helaas kwamen ze later en hebben ze ons niet van tevoren gebeld

kleine plaatsen aan het water en dan moet je €3,00 extra betalen veel vaste plaatsen rommelig sanitair schoo

Divan

Onze plaatsen zijn allemaal ongeveer 80-100 vierkante meter groot en ja, je hebt de keuze. De eerste rij aan het water kost €3 meer, maar je hebt ook andere plekken zonder toeslag

Campingplatz Nordenham