Er zijn meerdere parkeerplekken op het binnenterrein. Echter op dit moment is de loosvoorziening buiten gebruik. Je moet idd tijdens openingstijden bedrijf aankomen. Anders is men niet zo vriendelijk.

• mei 2022

vriendelijke mensen en alles gratis , we mochten zelfs binnen op zondagnamiddag

• oktober 2021

Zeer vriendelijke en gastvrije medewerkers. Nemen alle tijd voor je. Meld je even, als je hier aankomt, bij de receptie. Genoeg te zien in de winkel. Alle voorzieningen gratis. Rewe aan de overjant van de straat, Lidl op loopafstand ongeveer 600 mtr. Osnabruck centrum op zo'n 4 km.

• mei 2022

vriendelijke mensen en alles gratis , we mochten zelfs binnen op zondagnamiddag