Wij wilden hier op 3/8/23 een nachtje staan, maar het veld was afgezet met een lint. Het hotel zag er verlaten uit, we hebben niet verder gekeken en zijn doorgereden.

Burb

Sorry dat we op vakantie zijn tot 14/08/2023. Op onze homepage van het hotel en onze parkeerplaats ook ingevoerd, evenals bij het hotel bij alle ingangen weer als mededeling. Op alle homepages, waar en hoe ons bedrijf ook wordt vermeld, kunnen we het niet volhouden, de inspanning is buitenproportioneel.

Achter Hotel/Zalencentrum/Manege. Prima rustige plaats voor een overnachting. Alleen 1 toilet van de manege beschikbaar. 15- incl.el.

C-S-D

matig, nu voor €12 plus stroom, geen vernieuwingen. Je staat rustig maar toch een beetje dicht bij elkaar.

Hotel Restaurant Hilling