In één woord perfect! 5 Ruime plekken met fantastisch sanitair. 's Nachts heel stil. Wij betaalden €12 per nacht (zonder elektra) We hebben op 31 maart heerlijk gefietst en daarna in de zon op een terras in het centrum wat gedronken. Wij gaan zeker weer komen!

alle plaatsen zijn bezet door auto's. zie foto's

pramoda

leuke omgeving om te fietsen, 2 km van het gezellige centrum . douchen kan je bij de tennis club, daar is ook toilet als het moet. heerlijk rustige plek om te slapen aan bosrand.

alle plaatsen zijn bezet door auto's. zie foto's

• Schützenhof 1