Top stop! 2 dagen rust. Sanitair fantastisch. Warm water, etc. Mooie ruime plaatsen in groene omgeving. Zeer aan te raden!

JanStorm

Veel vaste gasten die gepensioneerd lijken te zijn en kinderen niet echt op prijs stellen. 's middags tussen 12-15 uur is de receptie niet bemand

tijn1978

heel plezierige ontvangst en idd doet wat ouderwets aan maar alles werkt. Voor ons een heel groot pluspunt dat er een hondeweide aanwezig was waar de honden even heerlijk los kunnen rennen na dagen in de camper. Honden blij, dus wij blij. groetjes ben en jannie

Campingplatz Räbke