Wij zijn hier voor de 2e keer. Voor stacaravan en caravan heel goed alles wat je nodig hebt ter plaatse. Mooie omgeving om te fietsen.

krone

alles voldoende maar niet meer dan dat. wel rustig. we kregen een onjuiste code voor de sanitaire voorzieningen. kan gebeuren en hard nodig hadden we het ook niet.

ariedekreij

De staanplaatsen zijn groot genoeg. Als u sanitaire voorzieningen nodig heeft, kunt u deze hier goed gebruiken. Alles schoon en netjes en zeer liefdevol ingericht. Als je echter allergisch bent voor het kraaien van hanen na zonsopgang, zul je merken dat oordopjes ook niet echt helpen.

Wohnmobilstellplatz am Alfsee