Mooi landelijk gelegen, vlakbij de Lunenburgerheide. Stil, donker is echt donker. Eenvoudige voorzieningen (stortplaats, afvalwater) bij boerderij, geen douche of WC. Prima bevallen.

Heerlijke plek rust en stilte. Een plek die de moeite waard is om terug te komen naar 10€ zonder elektriciteit

Trondogsanna

Rustige camperplaats.Wij betaalden 10€ per nacht zonder stroom.Mooie omgeving om te fietsen.Vriendelijke eigenaren.Het gras was wel erg hoog waar wij stonden.Wat sneller maaien zou de CP plaats een betere indruk geven.

Mariechens Hof