van 1 april tot 31 okt 6 euro, rest 3,50. kaartjes in amelinghausen bij een van de Shell stations, bakkerij Karsten of bij de VVV. maar dat is wel 8 kilometer heen en dan weer terug. ik denk dat we de gok wagen.

• juni 2019

Op parkeerplaats in het bos. Alleen een prullenbak. Goede overnachtinspkek. Geen shellstation gezien en gratis overnacht dus. Stonden alleen

• augustus 2018

Met gras begroeide / hardcore parkeerplaats in de bomen in de buurt van een niet erg drukke weg. Goed voor een overnachting als je geen faciliteiten nodig hebt en uit de buurt van de autobahn en drukke plaatsen wilt zijn. Ik denk dat het goed is voor boswandelingen maar heb dit niet onderzocht.

• juni 2019

• augustus 2018