• oktober 2021

Hoi, de parkeerplaats kost nu 15 € Dat is schandalig duur voor een plek zonder infrastructuur. we komen niet terug. er zijn goedkopere plaatsen.

• augustus 2020

De ruimte kost nu 12 euro en wordt vervroegd geïnd. Er is een toilet op de parkeerplaats en er is een buitenkraan aanwezig. Helaas geen waterafvoer en toilet

• augustus 2019

Ideaal om het park te bezoeken. Langer slaat nergens op. Zonder V / E en zonder elektriciteit. Toiletten bij de ingang.

• oktober 2021

• augustus 2020