Wohnmobilstellplatz Am Schiffertor

Stade, Landkreis Stade, Nedersaksen, Duitsland

• juni 2024

De kampeerplaats biedt alles wat u nodig heeft voor een paar dagen ontspannen campervakantie. Een speciaal woord van dank gaat uit naar de vriendelijke dames bij de receptie die al uw vragen hebben beantwoord. H&P

womounterwegs

Hartelijk bedankt. Als wij onze gasten van advies en ondersteuning kunnen voorzien, doen wij dat graag. Wij zijn blij om te lezen dat u onze service waardeert. Hartelijke groeten Jouw pitchteam

• juni 2024

Zeer mooie camperplaats. Sanitair schoon en plek is voldoende ruim. Op loopafstand van centrum. Broodjes bestellen mogelijk. Inchecken via zuil spreekt voor zich. en het tegoed wordt bij uitchecken direct teruggestort op je rekening.

GeertenClaudia

Hallo, Wij zijn blij dat u zich bij ons op uw gemak voelde en hopen dat u onze prachtige Hanzestad snel weer zult bezoeken. Hartelijke groeten Jouw pitchteam

Wohnmobilstellplatz Am Schiffertor