De kampeerplaats biedt alles wat u nodig heeft voor een paar dagen ontspannen campervakantie. Een speciaal woord van dank gaat uit naar de vriendelijke dames bij de receptie die al uw vragen hebben beantwoord. H&P

womounterwegs

Hartelijk bedankt. Als wij onze gasten van advies en ondersteuning kunnen voorzien, doen wij dat graag. Wij zijn blij om te lezen dat u onze service waardeert. Hartelijke groeten Jouw pitchteam

Zeer mooie camperplaats. Sanitair schoon en plek is voldoende ruim. Op loopafstand van centrum. Broodjes bestellen mogelijk. Inchecken via zuil spreekt voor zich. en het tegoed wordt bij uitchecken direct teruggestort op je rekening.

GeertenClaudia

Hallo, Wij zijn blij dat u zich bij ons op uw gemak voelde en hopen dat u onze prachtige Hanzestad snel weer zult bezoeken. Hartelijke groeten Jouw pitchteam

de sanitaire voorzieningen prima en schoon de prijs is mijns inziens aan de hoge kant douche en elektra en zelf drinkwater is niet bij de prijs inbegrepen en alles moet je regelen met een automaat het in en uitchecken een hoop gedoe vind ik

Bert-Roekie

Hallo, Bedankt voor uw feedback. Houd er bij het overwegen van onze overnachtingsprijs rekening mee dat wij onze gasten persoonlijke verzorging bieden van 10.00 tot 18.00 uur, elke dag een zeer grondige schoonmaak van het sanitair en onderhoud van onze faciliteiten door een huismeester. Het zou zeker gemakkelijker zijn om een vast tarief voor de meerkosten te berekenen. Maar zou dat eerlijk zijn tegenover de gasten die zuinig zijn in hun verbruik? Wij denken van niet. Hartelijke groeten Jouw pitchteam

Wohnmobilstellplatz Am Schiffertor