Vanstraten

Hallo, Hartelijk dank voor uw zeer goede beoordeling. Als u van iets bijzonders houdt, maar ook van de nabijheid van het Elbestrand en een rustige omgeving, dan bent u hier aan het juiste adres. De vorig jaar nieuw geopende sanitaire voorzieningen en het aan- en afvoerstation ronden het verblijf af. Wij heten u graag snel weer welkom in het fort. Hartelijke groeten Jouw pitchteam

online gereserveerd , dus betaald ,geen bevestiging gehad over de email , staan voor een dicht hek , geprobeerd te bellen nummer niet in gebruik . erg jammer dit

Marcellooooo

Hallo, wat jammer dat je ons niet laat weten wat je niet goed aan ons vond. Alleen dan kunnen we verbeteren. Hartelijke groeten Je pitchteam

schitterende camperplek we staan nu in het fort, prachtig sanitair super vriendelijke ontvangst en voor al die gene die zeggen dat ze buiten het ford hebben gestaan even doorklikken naar de website, reserveren en betalen, dan krijg je de code.

PieterenRikie

Hallo, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Dat is voor ons de grootste drijfveer. Groeten van de Elbe zendt u het pitchteam.

Wohnmobilstellplatz Festung Grauer Ort