Tineke1959

prima plek om de mooie omgeving per fiets te verkennen. LET OP! uitchecken niet 5 minuten te laat doen want dan krijg je ook het tegoed en pand dat op de kaart staat niet terug. na wat heen en weer mailen kregen wij het terug minus €7.50 euro.

Jojo4

Aardige camperplaats nabij snelweg. Late aankomst mogelijk want alles gaat via automaat. Je betaalt voor de plek en verder gaat alles via een saldo wat je moet plaatsen op je gastenkaart. Je kan je bidon nog niet eens vullen. Gaat wel een beetje ver. Griek is prima! Winkel vlakbij.

Camping- und Stellplatz Westerstede