Een prima plaats om te staan, je hoort de A31 wel maar wij vonden het wel meevallen. Het is een mooi meertje waar je omheen kunt wandelen, voor kinderen is er een speeltuin en een paar apparaten om te trainen. Bovendien een goed bezocht restaurant.

wiebe44

Zeer ruim, zeker buiten het seizoen. Je staat gratis, geen voorzieningen. Ondanks de aarden wal is de naastgelegen A31 goed hoorbaar.

Fam.-Postma

Geen officiële cp . Campers worden wel gedoogd . Ideale plek om te vertoeven. Tijdens openingstijden van het restaurant kun je van toilet gebruik maken. Heerlijk gratis staan aan het meer. Wat wil je nog meer

Dragos am See