GRC3030

Nooit. Het is mijn eigen schuld, ik wilde eigenlijk terug, maar ik was moe en wilde niet verder. De ster is voor de vrijlopende weide voor de honden. Sanitair in de container, direct naast de afvoer chemisch toilet. Als je van zo'n enorme CP houdt, moet je daar zeker heen. ik nooit meer

Mobilotte

Wat een drukke lokatie met ook nog een gigantisch camperpark. Leuk staan voor een reisje naar 1 of meer waddeneilanden. Fietsen langs de dijk naar Harlesiel en verder.

Campingplatz Harlesiel