het lijkt ons een hele mooie plek helaas konden we hier nu niet staan omdat er binnenkort Kerstmis is op deze plaats en er al veel van de attracties zijn aangekomen na even rondvragen bleek de verwachting dat vandaag en morgen vrachtauto's deze kant op zouden komen.

• augustus 2018

Op de markt in de buurt van de supermarkt en de bakkerij in de buurt van het niet meer gebruikte treinstation. Vlak naast het station zijn openbare toiletten. Verschillende restaurants en het kasteel van Neuchâtel liggen op loopafstand. Gratis V / E in Zetel, ongeveer 7 km, aangegeven met borden!

• augustus 2018

• Zum Bahnhof