Emmelkamp, Landkreis Grafschaft Bentheim, Nedersaksen, Duitsland

Ferienhof de Slaaphoeve

reserveren gewenst - Aankomst vanaf 12.00 mogelijk - AED aanwezig - Sanitair is 24 uur per dag geopend - centrum 3km.

• Kanalstraße 7

49824, Emmelkamp, Duitsland
  • € 12,00 • 1 apr. t/m 5 jun.

€ 12,00 • 12 jun. t/m 30 sep.

een 10 lijkt wat overdreven maar dat is het zeker niet. als iedereen zo vriendelijk en gastvrij was dan zou deze wereld er een heel stuk.mooier zijn we komen zeker terug. bedankt voor de fijne tijd. Ina en Peter

Nou wat een mooe beoordeling zeg. Gaan ervan blozen. Heel hartelijk bedankt en leuk dat jullie onze gasten waren. Tot de volgende keer.

dit is zeer zeker een heerlijke camperplaats. De gastvrijheid en de zorg van de eigenaars is uitmuntend. Wij komen zeker nog een keer terug. Nogmaals bedankt voor de fijne dagen die we opdeze plek hebben gehad. Van ons krijgen jullie een dikke 10. Mvg aad en ingrid.

aadingrid

Bedankt voor de virtuele dikke 10! Wat goed om te lezen dat julie het naar de zin hebben gehad bij ons. Tot de volgende keer graag weer.

Jeanet-Ferdinand

Dank u wel voor de mooie en aardige woorden. Goed te lezen dat jullie de kleine extra's waarderen. Wij hebben in onze omgeving veel fietsroutes. Misschien de volgende keer als jullie hier verblijven? De aardolieroite is zeker een aanrader. Tot een andere keer graag weer.

Jeanet-Ferdinand

• € 12,00 • 1 apr. t/m 5 jun.

€ 12,00 • 12 jun. t/m 30 sep.

7 dagen