Mooie plek, heerlijk gewandeld. Het blijft een parkeerplaats en campinggedrag dus niet toegestaan. Jammer dat er dan altijd weer mensen met hun stoelen naast de camper gaan zitten. Waren hier voor een rustpauze en zijn doorgereden naar een stellplatz met v&e

prima plaats om te wandelen en te fietsen vooral het park is erg mooi

• juni 2023

Fijne plaats en heerlijk rustig in de nacht. Schoon en aan de rand van een park. Onze camper van 9.00mtr kon er prima staan! We waren op doorreis.

prima plaats om te wandelen en te fietsen vooral het park is erg mooi

• juni 2023