• november 2023

We hebben daar twee nachten gestaan, de nachten waren absoluut rustig en we willen graag terugkomen. Alleen de grond was door de nattigheid wat modderig.

Betti58

Nu kost het tijdens het buitenzwembadseizoen € 10,00 Omdat het buitenzwembad al gesloten is, staan wij hier gratis. Zeer rustig en alles wat je nodig hebt. Met dank aan de stad Billerbeck.

Snappy

leuke plek, maar veel overlast van buren met brommers en motoren. houden nergens rekening. niemand durft er iets van te zeggen

• november 2023

Freibad