• april 2022

Voor ons een pareltje! Jammer van de oude stacaravans op het terrein. Maar verder geweldig, eigen sanitair, geweldig ontbijt, heerlijke wellnes waar je in badjas naar toe kunt een leuke golfbaan en prachtig gelegen in de bossen.

• oktober 2021

Grote staanplaatsen met water en elektriciteit, in badjas in het fantastische saunagedeelte, je kunt zo vaak naar de stacaravan en terug als je wilt. Ligging direct aan het bos met mooie paden, fietsmogelijkheden, er is ook een golfbaan. Prijs is absoluut redelijk !!

• juli 2020

De camping zelf stelt niets voor. Veel vaste plekken en het gehjeel maakt een rommelige indruk. Maar wij kwamen dan ook voor de welness, de golfbaan en het lekkere ontbijt.

• april 2022

• oktober 2021