• november 2022

Heerlijke, rustige cp. Er staan wat (oude?) caravans, maar daardoor stonden wij uit het zicht vanaf de weg. Prima sauna (prachtige tuin!) met uitstekend restaurant. 's Ochtend nog een ontbijtje genuttigd en toen weer verder gegaan. We gaan van de zomer nog een keer terug!

• augustus 2020

Voor de tweede keer hier gestaan voor een dagje sauna. Prima plek met een bakker in de buurt. Zoals vermeld hangt er een verdeeldoos in de boom voor stroom welke voor ons voldeed. We komen hier zeker nog weer terug.

• december 2019

deze plek mag allen gebruikt worden als je gebruikt maakt van de sauna. verder staan er verschillende campers aan stroom zonder nummerplaat.... stalling of tegen diefstal? zeer vol en geen plek

• november 2022

• augustus 2020