Freizeitbad DÜB

Dülmen, Kreis Coesfeld, Regierungsbezirk Münster, Noordrijn-Westfalen, Duitsland

• juli 2024

Goed ingedeeld, ruime plaatsen. De QR-code op de parkeerzuil moet worden gescand, waarna de verdere betaling (€ 12,50) via de mobiele telefoon plaatsvindt. Elektriciteit en water kosten extra. Rustig, je hoort het lawaai van de snelweg rustig. Stoorde ons niet.

bine-2208

Mooie camperplaats bij zwembad. Zo hoort een camperplaats te zijn, betalingen gaan online Zelfs een e-bike laadpunt op je eigen plek. Douchen kan in zwembad tegen betaling. Prijs van de camperplaats is 12,50.

Campertukker

De parkeerplaats is geweldig geworden. We hadden een rustige nacht. Inschrijving en betaling uitsluitend via een app.

• juli 2024

Freizeitbad DÜB