De parkeerplaats is geweldig geworden. We hadden een rustige nacht. Inschrijving en betaling uitsluitend via een app.

tomdulli

We zijn hier al jaren te gast, altijd op doorreis. Zijn zeer positief verrast door wat hier is gecreëerd. Royaal aangelegd en zeer schoon. Vaste grond met weinig gras. De prijs schrikt ons niet af, de kosten moeten ergens worden terugverdiend.

• maart 2023

luxe plek, ruim, bij heerlijk zwembad. alle voorzieningen aanwezig. je toilet volledig laten reinigen in een campingbutler. aanmelden via app. 11,50 per nacht excl. stroom. stroom 2 euro per kw.

• maart 2023

Freizeitbad DÜB