• juli 2019

'S Nachts is er een constant komen en gaan van auto's tot laat in de nacht. 'S Ochtends nam een medewerker van de gemeente het kenteken en zei dat we moesten betalen, maar toen vertrok hij.

• januari 2019

Grote kale parkeerplaats, niet erg uitnodigend. Toen wij er waren op zaterdag stonden er enkele auto’s, maar geen enkele camper. Misschien prima om overdag te parkeren, maar zou er ‘s nachts niet graag staan

• december 2018

wel niet overnacht maar is gewoon een grote parking zonder voorzieningen... toen wij er waren rustig

• juli 2019

• januari 2019