er is een nieuwe camperplaats voor dagjes mensen alles in orde,met meer plekken dan aangegeven. stroom d.m.v. rvs muntzuilen en alle muntjes kunnen er in,gloednieuw allemaal.voor een nachtje staan topplek.

andriesenankie

mooie plek, country inn erg goed. . . ziet eruit alsof alles nieuw is. De sanitaire ruimte schoon maar aan renovatie toe, 12 euro per nacht + elektriciteit te betalen aan de automaat wij komen terug!

• juli 2021

Alles zag er verlaten uit. veel vaste camperplaatsen die erg verwaarloosd waren. er was werkelijk niemand te bekennen. we zijn snel weer vertrokken.

• juli 2021

Camping Brinkmanns HOF