Tenzij je niet anders kan deze plek vermijden.....40 euro per nacht voor n armzalige plek...douche munt 1,50....wij hebben in iedergeval ons geld weer teruggevraagd en zijn doorgereden....

Kampiez

geen WiFi. veel te kleine plekken. veel te dure douche munten per stuk 1.50euro voor 5min. loopt een drukke weg langs. kan net de luifel uitdraaien dan staat ik tegen de achterkant van de buurman. is een aanfluiting voor een camping. 23.50euro per nacht 2 personen zonder stroom.

• mei 2022

Behoorlijke aan de prijs met 35 euro voor 1 nacht en dan is de wasmachine waar we eigenlijk voor kwamen nog kapot ook. Wel een vriendelijke en gastvrije ontvangst en mooie plek aan het water. Met 10 minuten fietsen in het centrum van Hattingen niet erg bijzonder trouwens.

• mei 2022

An der Kost