Landhotel Beckmann

Heiden, Kreis Borken, Regierungsbezirk Münster, Noordrijn-Westfalen, Duitsland

Landhotel Beckmann

ingang Jägerstrasse - centraal gelegen - gesloten op woensdag en donderdag - winkel 500m

• Borkener Straße 7A

46359, Heiden, Duitsland

• juni 2021

Prima staanplaats voor een overnachting met stroom en toiletgebruik. Ideaal voor gezinnen met kinderen. Er zijn dieren en veel mogelijkheden om te spelen. We hielden van het eten in het restaurant en we voelden ons zeer comfortabel. De exploitant en zijn familie zijn erg vriendelijk en attent.

• maart 2018

Chef-kok verwelkomde ons net zo erg leuk. Natuurlijk is achter het hotel, naast de zelfde stroom te voorzien. naar toilet te gebruiken op elk gewenst moment, zelfs 's nachts. Restaurant eten erg goed. Deze plaats kan worden opgestart zonder aarzeling en is een aanbeveling waard ...!

• juni 2021

• maart 2018