Heiden, Kreis Borken, Regierungsbezirk Münster, Noordrijn-Westfalen, Duitsland

Freibad Heiden

Nabij HeidenSpassBad - rustig en groen - uitzicht op een meertje - V+E mogelijk 750m - centrum 400m.

• Am Sportzentrum 20

46359, Heiden, Duitsland

Mooie plek, vlakbij een parkje. Hier kun je fijn wandelen. Helaas ‘s nachts niet rustig. Auto’s met harde muziek naast ons op de parkeerplaats. En toen we eindelijk sliepen maakte de veegmachine ons rond 05.00 uur wakker. Niet voor herhaling vatbaar.

EvelBas

we staan alleen op een parkeerplaats met ruimte voor de campers. mogelijkheid om gratis water te tanken verder geen faciliteiten. Tegenover een leuk park en iets verder speeltuin voor kinderen, een aanrader.

zoltan

Fijne, rustige en gratis cp met uitzicht op mooi parkje met vijver. Stadje niet heel bijzonder, wel voldoende horeca. supermarkt in de buurt. Behalve prullenbakken geen voorzieningen.