Superplek. Fietspad voor de deur en helemaal feest in het weekeinde wanneer het Stationscafé open is met koffie, thee en allerlei gebak!

Henkuipers

Prima camperplek met goede wandel- en fietsmogelijkheden. Twee nachten heerlijk rustig gestaan. Supermarkt in de buurt. Ondanks alle regen was het terrein nog goed begaanbaar. We komen zeker terug als het café geopend is.

Marc&Ans

Top camperplaats! stroom, water en ja, wel toilet legen! Mooi fahrradstrasse dus meteen fietsen. Rustig en kleinschalig, max 4 campers. 8 euro klopt! Wij komen graag terug!

Cafe Am Bahnhof