Prachtige lokatie, goede voorzieningen. Maar….. die prijs. voor één nacht, één camper, stroom, twee personen: 38 euro!!!

• april 2022

Wij werden "gelokt " door de 14 euro in de App. Ff niet schrikken als je gaat aanmelden. Wij betaalden 34 euro voor 2 personen en de hond. Dat is veel geld voor een camperplaats. Deze gegevens staan overigens wel op de website van de camping. Het terrein rond de hoeve wel heel mooi.

• augustus 2020

Erg leuke camping met apart deel voor campers. Alles netjes en schoon. Broodjes service en leuk dorpje op 2 km

• april 2022

• augustus 2020