Ahorndriver

Wij verbleven hier afgelopen nacht. Er staat nu een bord dat er maar twee campers mogen staan. Wel zijn er 4 stopcontacten. We zagen geen mogelijkheid om vuil water of cassette te lozen. Verder een rustig plekje vlakbij het stadje, het zwembad en aan wandel/fietsroute.

• oktober 2022

Mooie, rustige plek aan een watertje. Verkeer hoorbaar, maar niet storend. Elektra en water aanwezig. Mooi wandelgebied. Wij stonden er 23 oktober 2022 alleen. Elektrische fietsen kun je hier opladen en repareren. Golfbaantje en zwembad om de hoek.

• oktober 2022

Wohnmobilstellplatz Bilstein Kahnteich