• december 2023

na een heerlijk verblijf in wintersport, op de terug weg naar deze leuke camping. bleek gesloten te zijn en in het donker achteruit met camper op een pad bet zijn breed als camper. volgens mij moet opening tijd aan passen op camercontact, en telefoon nummer zou ook netjes zijn.

C.W.-Bakker

Wij stonden hier 18/10 voor een gesloten hek. Camping bleek gesloten. De weg naar de camping is een smal doodlopend pad. Ruimte voor 1 camper. Gelukkig wel keergelegenheid 500 mtr verder aan het einde van het pad. Camping ligt wel mooi in de natuur aan een riviertje.

Rehart

800 meter buiten het centrum in mooi wandel gebied. Let wel op de prijs. Je betaalt alles apart. Wij betaalde per persoon(2x) en camper plus elektrisch 30 euro per nacht. Vriendelijke vrouw en leuke plek direct aan het riviertje.

• december 2023

Campingclub Dreiländereck