P Strandhotel Poelvennsee

Nettetal, Kreis Viersen, Regierungsbezirk Düsseldorf, Noordrijn-Westfalen, Duitsland

P Strandhotel Poelvennsee

Permanent gesloten restaurant/hotel, maar de parkeerplaats is openbaar terrein en wordt overdag door wandelaars gebruikt maar ‘s avonds heb je (op een enkele camper na) het rijk alleen.

• Plankenheide

41334, Nettetal, Duitsland

wij stonden hier begin september. wij hadden veel last van de eikenprocessierups en hebben ook de luifel uitgedraaid. later zijn wij onder de Berken gaan staan. prima plek om te wandelen en fietsen

• juli 2021

Een prima plek op mix-parking. uiteraard campinggedrag niet toegestaan, maar 2 campers uit Gelderland draiden de luifels uit en zetten hun complete meubilair buiten. Zo bederf je het voor camperaars die zich wél aan de regels houden. Zie foto

John-Doe

je bent zelfvoorzienend dus je hebt niets nodig. hier is ook niets behalve rust, vogels, wandel en fietspaden. Heerlijke plaats. jammer dat er camperaars vinden dat ze de volle afvalzak wel achter mogen laten bij het prullebakje voor wandelaars. Neem toch mee mensen!

• juli 2021

• Plankenheide