Prima plek voor een overnachting. geen voorzieningen. Op loopafstand van het centrum. Heerlijk gegeten bij restaurant Angus. Helaas zij wij laat in de avond van de parkeerplaats vertrokken ivm harde muziek van een feestje in de buurt.

• oktober 2022

prima plek, rustig en vlakbij het centrum. Helaas vrijwel geen uitzicht, ondanks de hoge locatie. Leuke wandelmogelijkheden vanaf de plek.

Eijkeltjes

Prima plek vlak bij het leuke stadje Nideggen, Kasteel en wandelpaden langs Felsen en Rots partijen.

• oktober 2022

• Bahnhofstraße