vlakbij het zwembad. voor 15 euro heb je alles plus entree voor het zwembad. supermarkten zijn om de hoek. perfect voor een nacht of 2 op doorreis

• augustus 2020

Leuke kleine plaats direct bij het zwembad. Winkelen is niet ver. We stonden hier een nacht met drie gsm's en het was er heerlijk rustig.

• mei 2020

Ruimte relatief smal, maar zijn 7,79 m lang in een doos, dus het werkt. Eerste nacht gratis, indien u elektriciteit wilt boeken, afvoer € 10, dan heeft u gratis toegang tot het zwembad. Momenteel gesloten vanwege Corona.

• augustus 2020

• mei 2020