• april 2023

Zeer vriendelijke mensen. Heerlijk fietsen ovv veel info. Cp is basic. Geen grijs en zwart afvoer, dat kan ca. 10km verder bij haven of in Riesenbeck(Pundra).€ 10 + 2 voor electra

A-en-T

geweldig. hier kom je tot rust. helemaal niets op aan te merken. vriendelijke ontvangst. mooi plekje. je hoort wat kippen, naast ons staat een vriendelijk paard in de wei. af en toe een wandelaar, maar verder rust. goede wifi.

mevte

Mooie CP, heerlijk rustig. Genoeg zon en schaduw. Alleen stroom en water, maar dat is prima. We sliepen onder een eik, dat was soms goed te horen 😂😂.

• april 2023

• Schnetkamp-Moritz-Weg 4