• februari 2023

Vriendelijke mensen, heerlijk gegeten en goede service voor heel redelijk bedrag. na mijn opmerking ‘lactosefrei’ werd daar goed rekening mee gehouden en kreeg divers aangepast (en heel lekker) Prima gratis overnachtingsplaats en lekker eten in gastvrij restaurant

El-Negro

We zijn ontzettend gastvrij ontvangen door deze lieve mensen. We mochten gratis op de parkeerplaats staan, naast het speeltuintje. Verder geen voorzieningen, maar dat wisten we. We hebben heerlijk schnitzel gegeten.

• oktober 2018

Goede plek om te verblijven op weg naar Obelink. Ongeveer 20 km van Obelink. Vriendelijke Gastliches Haus goed eten.

• februari 2023

• oktober 2018