Camping moeilijk te vinden, volg de aanwijzingen die je van de camping krijgt. Camping is gedateerd maar alles was wel schoon. Camper plaatsen zijn niet vlak dus goede blokken meenemen. Lozen van grijs water is mogelijk via de eigenaar. Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen.

Jan&Liza

Camping met slechts 5 verharde plaatsen voor campers. Sanitair, etc. afhankelijk van de plek aardig stukje lopen. Werkt met een saldo pas. Geen mogelijkheid om grijswater te lozen en water in te nemen. Wandelen en fietsen in mooie omgeving voor gevorderden.

Opoes Adria

Een vreselijke ervaring. De camping was half gevuld maar we hadden niet gereserveerd waardoor we uiterst bot weggestuurd werden. we werden nauwelijks te woord gestaan. NIET NKC WAARDIG

Camping Schafbachmühle