Gratis cp op loopafstand van het leuke stadje. Netjes en in de nacht rustig. Naast doorgaande weg. Stroom 0,50 cent. Prima plek voor een overnachting!

• november 2023

Prima plek met 2 restaurants in de buurt. Alles werkte naar behoren dus wij gaan zeker weer komen.

Cnorrie_on_tour

wat een prachtige plek. keurig schoon. 5 ruime plekken, genoeg euimte om buiten te zitten. Heerlijk geslapen. 5 minuten lopen van de stad, waar genoeg restaurantjes en barretjes zijn. pluimpje!

• november 2023

• Freudenberger Straße 61