Mooie camping ook voor kleine kinderen. Wij stonden op een bij veld,dat was wat minder, (omdat we een hond hadden). Wel heel erg duur 2 pers en een camper 40 euro! (voor een bij veldje)

H-Dekker

op zich een hele mooie plek, maar duur. echt midden in het bos, en met een prima café bij de camping ( met beperkte openingstijden wel) Sanitair en plekken ook prima, maar E42,- per nacht is wel erg veel.

Danielkerkhof

Fijne locatie aan riviertje de Roer. Twee terreinen gescheiden door het riviertje, (af)melden bij de receptie is noodzaak. Heerlijk rustige plekken aan de rivier, stroom op de plaats. Veel voorzieningen op loopafstand, incl restaurantje.

Camp Hammer