Campingpark Kerstgenshof

Sonsbeck, Kreis Wesel, Regierungsbezirk Düsseldorf, Noordrijn-Westfalen, Duitsland

Campingpark Kerstgenshof

plaatsen voor de slagboom van de camping - Let op! genoemde prijs minimumprijs, kijk voor actuele prijzen op website - centrum 1km

• Marienbaumer Straße 158

47665, Sonsbeck, Duitsland

hebben hier 3 nachten gestaan, mooie plekken aan rand van camping. super nette toiletruimte, douches in ouder gebouw, wel netjes en schoon. aan rand van mooi groot wandelbos knooppunt voor fietsroutes vlak bij.

• maart 2022

Sanitair gebouw zeer schoon en goed onderhouden. Restaurant erg vriendelijk en heerlijk eten. Wij stonden op een camperplaats, wij vonden het formaat voldoende. Zeer rustige en goed onderhouden percelen, we komen graag terug.

• juli 2021

Camperplekken zijn aan de kleine kant, het scherm konden we niet uitklappen. voorzieningen zijn prima en netjes. Ook is er een leuke speeltuin voor de kinderen.

• maart 2022

• juli 2021